Instalacje monitoringu | +48 88 40 02 973
Serwis
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Serwis systemów zabezpieczeń mienia
Realizujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w ramach działu Serwisu. Szczegółowe warunki gwarancji określają procedury serwisowe, które dostępne są w siedzibie firmy. Przed wysyłką urządzenia na serwis, prosimy o wypełnienie poniższego formularza usterki.
Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z numerem RMA prosimy o wysłanie produktu na adres serwisu podany poniżej[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][contact-form-7 id=”3249″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Do przesyłki obligatoryjnie należy dołączyć:
- kopię wydanej karty gwarancyjnej zawierającej datę i numer faktury sprzedaży oraz numer seryjny reklamowanego sprzętu
Regulamin
- Nabywca produktu zobowiązany jest do wypełnienia protokołu zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenia go do wysyłanego produktu.
- Aby ułatwić kontakt i przyśpieszyć realizację procesu naprawy serwisowej, wymagane jest podanie przez zgłaszającego numeru telefonu kontaktowego.
- W przypadku zgłaszania reklamacji gwarancyjnej, urządzenie musi posiadać nieuszkodzoną plombę gwarancyjną, należy także dołączyć kopię dokumentu zakupu.
- W razie braku lub uszkodzenia plomby gwarancyjnej, naprawa będzie traktowana jako odpłatna.
- Produkty na gwarancji prosimy wysyłać w oryginalnych opakowaniach.
- Wszystkie produkty wysyłane do serwisu, powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas transportu.
- Produkty wraz z wypełnionym protokołem prosimy wysyłać wyłącznie na Państwa koszt na adres działu serwisowego:
Serwis iZabezpieczenia.pl
Prymasa Tysiąclecia 76D
01-424 Wrszawa - Po naprawie, bądź wymianie produktu w ramach gwarancji, zostanie on wysłany na koszt firmy iZabezpieczenia.pl wraz z protokołem wydania z serwisu.
- W przypadku naprawy odpłatnej produkt zostanie wysłany wraz z fakturą VAT. Koszty wysyłki pokrywa zgłaszający produkt do naprawy.
- Za nieuzasadnioną reklamację produktu zostanie wystawiona faktura VAT w wysokości od 50 zł netto do 250 zł netto, na pokrycie kosztów przetestowania sprzętu w dziale serwisowym.
- Czas naprawy gwarancyjnej wynosi do 14 dni od daty odebrania produktu przez dział serwisowy.
- W przypadku nieodebrania sprzętu w ciagu 2 tygodni zostanie naliczona opłata za przechowywanie w wysokości 1 PLN brutto dziennie.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]