Applet WWW, webrec, Internet Explorer, obsługa przez WWW
Kolejne z często pojawiających się pytań: po aktualizacji oprogramowania w urządzeniu (kamerze, rejestratorze itp.):
– mam problem z zalogowaniem się do urządzenia z poziomu WWW lub
– interfejs jest po chińsku lub
– pozycje w menu są niekompletne itp.
Co robić, jak żyć?
Problem występuje bardzo często, jednakże jego rozwiązanie zajmuje kilkadziesiąt sekund, poniżej znajdą klarowną mamy nadzieję metodologię jego zażegnania. Jak zwykle w formie do wklejenia dla klientów. Jak zwykle również zachęcamy do rozpowszechniania tych zagadnień wewnątrz Państwa firmy oraz zachęcamy do komentarzy.
Jako ciekawostkę dodamy jeszcze, że pracujemy nad apletem bezwtyczkowym, działającym na każdej przeglądarce. Mamy już wersje testowe i wygląda to obiecująco, ale pewnie do wprowadzenia tego rozwiązania jeszcze trochę czasu minie.
0) do obsługi urządzeń Dahua przez WWW należy używać przeglądarki Internet Explorer.
1) po instalacji nowszego firmware należy ZAWSZE zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych. Nie chodzi o reset samych ustawień urządzenia, tylko o Reset to Factory default (Przywróć ustawienia fabryczne).
2) następnie usuwamy (przy zamkniętej przeglądarce IE) cały katalog webrec z katalogów:
– Program Files
– Pliki programów (x86)
Domyślnie oba katalogi znajdują się na dysku C. Katalog webrec może występować tylko w jednym z tych folderów.
3) czyścimy pamięć podręczną przeglądarki (cache).
Po tych czynnościach możemy ponownie zalogować się do urządzenia i pobrać nową, aktualną wersję wtyczki.
Inne ważne pytania